Arkadaşlar sonucum dün 88 cikti ve yarın tekrar kan vericem ben ama sadece karnımın altında adet sancısı GB sanci var hafift belim de var goguslerimin sizlamasi geçti ve sönmeye basladilar acaba düşük mu oluyor cnku goguslerim düne kadar sızlıyordu sistiler birqz dolgunlar ama sanki belirtiler de azalmaya başladı test gününden önce göğüslerim şiş ve sızlıyordu