Selma61 Slm kızlar 39+4olduk arada hafif ağrı oluyor bel ağrısı mide bulantısı ama gelen yok sizde durumlar nasıl 🤲📿💙
Happybsrn Selma61 yolun sonundasnz ne güzel gelecek elbet 😂 asıl biz ne yapalım daha 23+5🥲 sağlıkla gelsinler
ElifB08 Selma61 Haftamız aynı, benimde bugün kontrolüm vardı doktorumuz sen hala doğurmadın mı dedi 🤣🤣 doğmaya niyetleri yok Aralık bebelerinin 🤣🤣
Ahmetinannesi25 Selma61 az kalmış gelir en kısa zaman da daha yolun yarışında olanlara zaman hiç geçmiyor 23 hafta oldum bugün
Ftmsgr Selma61 bu bebişler gelmek istemiyor 39+5 🤷 nişan filan yok bebek kanalda değilmiş napıcaz bu bebitolarla
Ftmsgr ElifB08 evet öyle benden sonra hamile kalanlar patır patır doğurdu ben halen daha bekliyorum 😂🤣
ElifB08 Selma61 Banada çarşamba gel doğumu konuşalım dedi. Ya fitil vericek Ya da 41’e kadar beklicez diyor 🤷🏻♀️
Happybsrn Nnurdan 🤣🤣🤣 doğrudur yaklaştıkça zaman duruyordur ama hayalim 32lerde fln olmak 😂🙏 sonra doğurmak zamanında gelsinler inşallah,korku,stres🥲🥲
Sulenur98 Ftmsgr aynıyız ve benim bebito da aynı kafası dönük ama ne kanala girdi ne sancı hiç bişey yok🤦🏼♀️
ElifB08 Ftmsgr Alın benden de o kadar 😂 çevredekiler artık doğur biz senin yerine doğuruyoruz diyorlar 😅
Ftmsgr ElifB08 🤣🤣ya dimi bide hergün aramaları var sen daha doğurmadınmı diye valla gına geldi artık birşeyde diyemiyor insan napim gelmek istemiyor bebiş yeri rahat herhalde 😄😄 forumlardan filan farkettim de bu aralık bebekleri hiç gelmek istemiyor 🤷
ElifB08 Ftmsgr cidden öyle doğuramayan tayfa olarak baya iyiyiz 🤣 bugün doktor bi ultrason fotosu çekti ay sülalesi rahat bebemin bir duruşu var 🤣 beni eleyin siz devam edin 🤣