Janjangelecek Kizlar bu haftalarda bel ve kasık ağrım çok oluyo sizlerde de aynı mı dayanamıyorum ağrıdan sancı gibi kasıklarım agriyo
Ozlemdiril Janjangelecek ben suan agır grip gecırıyorum belim kasıklarım gece sabaha kadar kulak agırısından uyuyamadım biraz sogan suyu iyi geldı onun üzerine yattım insallah bebek etkilenmez bu gripten 😞
Ahmetinannesi25 Janjangelecek 23 haftada benim de öyle çok agrım var kaşık ağrısı bacak tutulması demek ki bu haftalar da oluyor böyle şeyler
Ahmetinannesi25 melekkizim_00 denmek ki insan korkuyor ama aynı şeyleri yaşayanları duyunca biraz da olsa rahatlıyor en azından tek değilim olabilir diye
melekkizim_00 Ahmetinannesi25 aynen öyle ya kesinlikle, ben dünden beri aklımdan bir ton soru geçti acaba sancı mı erken doğum mu vs diye allahım korusun hepimizi inşallah sağ Salim kucağımıza almak nasip etsin 🙏🏼
Ahmetinannesi25 melekkizim_00 amin amin Rabbim sağlıkla kucagimiza almağı nasip etsin Rabbim kimseyi evladıyla intihar etmesin