Eiremakyuz Kızlar benim gebeliğim daha yeni başladı ama ben çatlamaktan çok korkuyorum o yüzden şimdiden nemlendirmeye çatlak kremlerine yağlarına başlamak istiyorum siz kullandığınız ürünleri tavsiye edebilir misiniz 💚
MerveeD Eiremakyuz 17 haftamdayım sabah aksam bio oil kullanıyorum bazen zeytın yagı da sürüyorum daha nemli tutuyor
nevarneyokk Eiremakyuz Ne bulduysam sürüyorum hindistan cevizi yağı , sarı kantoron yağı, kakaoo yağı, vazelin, palmer’s çatlak kremi …. yeterli nemli kalsın 😂 37. Haftadayım çok şükür çatlamadım
Nnurdan Biraz genetik cnm çatlıcaksa be sürsen çatlarsın ama sürerek çok fazla olması önlenebilir sanırım
Baranbebek Eiremakyuz Benim doktorum schüssler mineralin önermişti. 1 numara olanını. Ekstra her gün hindistan cevizi yağı sürüyorum her yerime.
Asyaveannesi36 Eiremakyuz 20.haftamdan beri bio oil kullanıyorum 35.haftam hiç bir yerim çatlamadı bu biraz genetik bol su içiyorum ve yürüyüş yapıyorum
nevarneyokk Eiremakyuz Kıllanma gebelikte hormonal olarak olacak bir şey zaten . Şüpheniz varsa kullanmayın siz 😊
Melisasymen1 Eiremakyuz yaklasik 23 25 haftadan sonra basliyor catlaklar ama önceden nitelendirmeye baslamak cok onemli dikkat et bel karın basen ve kalcalarina hergün sür