Elf55 Merhaba kızlar 20. Haftadayım vajinada veya yan tarafında ağrı olan var mı? Kalkarken eğilirken ağrım oluyor yasayan var mi
Morprenses Elf55 bende oluyordu rahim büyüyor diye olabilir geçmezse idrar bakarım demişti doktor. Doktorunuza sorun geçici değilse
Nihal17 Elf55 bende de oluyo ama doktora sordum bebek büyüdükçe alt tarafa baskı yapiyo o yüzden normal yani dedi