Padfoot az önce ne yaptığımı söyleyeyim kayınpederim bize yatılı kalmaya geldi 10 gün oluyor yaklaşık 3-4 ay kalacak eşim işte ben sürekli ona yemek yap etrafı topla ile uğraşıyorum bir de üzerine tesettürüyüm başımı kapatırken de eşimin zoru ile kapanmıştım 1 yılı geçti hala alışamadım tok istemiyorum yani onu anladım iyice.kimse lütfen yargılamasın bu konuda bir de üzerine bebek alışverişi işin eşimle tartıştık gittim güzelim saçlarımı kulak hizamda kestim. Şuan yine ağlıyorum bu ilişkinin yükünü çekmeyi geç ben artık kendime zarar vermeye başladım arkadaşım… psikolojim bozuldu resmen