Dün basladi birden belirtiler tamamen nezleden gribe döndü çok kötüyüm sıcak şeyler içip parol alıyorum emzirmeye devam etsem mı bilemedim yaklasmadim pek maskeyle durdum ama bebeğim öksürmeye başladı ara ara çok korkuyorum bişey olucak diye 🙁 Ne yapsam bilemedim küçücük bebeğe de bişey verilmiyor sanırım