Kızlar hepinize günaydınlarr 🐣 Kısaca anlatayım 1 düşük 3 kimyasal gebelik geçirdim bu zamana kadar sağlıklı gebelik hiç oluşmadı rahim filmi gereken şeyler yapıldı temiz çıktı her ihtimale karşı enox sulandırıcıya başladık hsg çekileli 3 ay olucak doğal yollarla gebelik oluşmadığı için bugün adetimin 3. Günü doktora gittim ve klomene başlıycaz allahın izniyle Pazartesi başlıcam ilaca size sormak istedim neler yapmam gerekiyor dikkat etmem gereken şeyler nedir günde 3 kere sabah öğle akşam içiceksin dedi doktorum pazartesi başlayıp diğer pazartesi kontrole çağırdı aranızda kullanan faydasını gören arkadaşlarım vardır diye umuyorum tecrübelerinizi dinlemeye geldim 🌸🙏