Akyar beta2800 ama kese belli belirsiz tam yuvarlak göremediler hafif kan geldi düşüyor galiba benim gibi yaşayıp düzelen var mı
Birgul Akyar beta takibi yapmalısınız tekrar, beta artıyor mu düşüyor mu diye. Kese daha yüksek betalarda karından daha rahat görülüyor.
kuzeymomsss Akyar canım benim betam 6460ken gözükmüyordu bile, nokta kadardı. 1 2 haftaya bebeğin ile birlikte görürsün inşallah. Kaç haftalıksın bu arada
Akyar kuzeymomsss 🤲 amin canım inş benimde öyle olur 🤲🤲🤲🤲 ama ümitsiz konuştu doktor düşmeyeceğine inanmak istiyorum Rabbim inş kısmet eder
kuzeymomsss Akyar canım bence sen o doktorunu değiştir. Ben yaşadığım şehirde en berbat doktora gitmişim bilmeden 6460ken kesem gözükmediği halde düşük vs diye bahsetmedi bana. Bende 5 haftalıkken 6460tı değerim ve görememiştim keseyi şimdi 17+4 olduk çok şükür
Akyar kuzeymomsss yarın ki beta değerim yüksek gelirse umudum olucak inş 🤲 O zamana değişirim doktoru 🤲 🤲
Akyar kuzeymomsss 🤲 bana dua edin lütfen Allahım bana bağışlasın inş çok zor kavuşmuştum böyle gitmesin inş 🤲🤲🤲
kuzeymomsss Akyar allahın izniyle hiç birşey olmaz kuzum kötü düşünme güzel düşün güzel olsun bizi de haberdar et 🌸