Wonderful_mom Arkadaşlar sabah uyandım çamaşırımda yogun dglde sızıntı seklinde ıslaklık gördüm.. 19 haftalığım.. bebegin suyu olup olmadığını nasıl anliycam cok tedirginim 😔
ressamistanne Wonderful_mom benim en başından beri ıslaklığı var sanırım gebelikte normal o. Çünkü her gittiğimde sızım nasıl diyorum iyi diyor hep
minikpandammmm Wonderful_mom doktora görün . Bazen bende de oluyor . Ama bebekle ilgili bişey değilmiş. Bazen ağır bişey kaldırınca da akıyor . Hamilelikten kaynaklı idrar kaçırması . Bir çok test yaptırdım . Böbrek ve idrar çıktı
Elf55 Wonderful_mom lütfen böyle şeyler olduğunda direkt acile git bizim bilmediğimiz anlamadığımız seyler olabilir önemli seyler bunlar
Mimik Endise etme, insaAllah normal akintidir… Suyun olsa hic durmadan sizmalya devam eder… takip et…
rengarenkduduv minikpandammmm Turnosol ped olarak geçiyor çamaşırınıza takıp sızıntıyı ya da akıntıyı takip ediyorsunuz.
Lulikli Wonderful_mom neden anlamasınlar canım doktorların işi bu. Nöbetçi ebe vb. Muhakkak vardır acil durumlar için
minikpandammmm Wonderful_mom evet acile git hemen idrar testi vs yaptır . Ama genelde ultrason olmuyor . Elle muayene yapıyor ebeler . Anlarlar mı bilemem . Git tabi yine de