Almigok 2 li tarama testi yaptiramadim kontrolumuz 3lu tarama testine denk geliyor doktorumuz isteyecek büyük ihtimal yaptırmalı mıyım
Seross10 Ben ikiliyi yaptırdım ama labaratuvar kaynaklı gitmedi kanım mecburen 3lü yaptırdık bunlar %100 sonuç veren taramalar değil sonuçta doktorum en önemlisi detaylı ultrason onu sakın kaçırma demişti.
minikkminik Bende iki tarama testini yaptırmıştım temiz çıkmıştı bu testlerin kesinliği olmadığı ve doktoruma bir sorun çıksa herhangi bir tedavi uygulayacak mısınız diye sorduğumda hayır dediği için yaptırmadım açıkçası bugün detaylıya giricem