Herkese merhabalar
Başıma geleni anlatmak istiyorum çünkü buradaki bir çok yorumu bende okuyup az çok bilgim oluyor
İkili tarama testi yaptırdık devlette sonra özel esencan hastanesi Dr sevinç gittik testin kan sonuçlarına bakarak direk down sendromu direk yüzüme karşı söyledı ve direk test olarakta karnından bebekten su alıcaz dedi ( ve bildiğimiz üzere ne kadar tehlikeli bir test bu )git eşinle akşam konuş gel dedi ve ne olduğunu anlamadım açıkçası ve tektim detaylı ultrason yapılmamış ve bir teste bakarak bunu söyledi.bu benim 2. Çocuğum olduğum için daha önceden kolan hastanesine gidiyordum diğer çocuğum için direk kendi doktoruma gittim ve o kadar naif,güzel bir şekilde anlattı ki bizimi detaylı ultrason yönlendirdi ve çok şükür bir şey görmedi
Burdan gerçekten doktor farkını bir daha anladık biz
Beylikdüzü kolandaki Dr Arzu aydın çuvalı hocama çok teşekkür ederim işinde uzman bir doktor gerçekten…