Arkadaşlar 10.12.2021 gece 1 bçkta sancılarım başladı 2 de hastaneye geldik suni sancıya ihtiyacım yoktu çünkü direk sancılarım fena vuruyordu yani gerçekten çok çektim sabah 8.20 gibi doğumhaneye aldılar açılmam tamamdı. Biz bebeği 3600 gr bekliyorduk ama doğumhanede ne kadar ıkındıysam doğuramadım karnımada bastılar ama yok çıkmıyordu bebek artık çok yorulmuştum bu sefer 2 kişi karnıma bastırdı ben ıkınırken ve bebek ancak geldi 8.55 de doğdu ama bebek 4220 gr ve 54 cm doğdu. Yani aslında sezaryen olması gerekiyormuş. Çok dikişim var yani bilsem asla normal doğuma yeltenmezdim çocukta oksijensiz kaldı yoğun bakımda daha onu göremedim bile 😞