evlatkokusu0806 Suwen den alın kızlar hepsi harika ben gecelik ve düğmeli takım aldım siyah renk gecelik beyaz mavi çiçekli olan Sadece iç çamaşırları pahalı almadım onları
Seyma_ck evlatkokusu0806 selam eğer normal doğumsa koyu renk bi şeyler almanızı öneririm ben öyle yapacam kız kardeşimin doğumunda ebeler ısrarla koyu renk pijaması yok mu diye üstelemişlerdi kanama olduğu için sanırım🙄
Gzmhsyn evlatkokusu0806 ilk defa duydum markayı nasil kalitesi acaba birde sezeryan için elbise daha iyi olur diyorlar siz nasıl doğum için aldınız
evlatkokusu0806 Mnsaskin düğmeli olanı bulamadım gecelikte beyaz üstüne mavi çiçekli olan gecelik başka onun gibi yok zaten 😊
evlatkokusu0806 Gzmhsyn gecelik aldım zaten sezeryan olursa diye birde alt üst düğmeli kaliteliler cidden