Seyma1616 Tecrübeli anneler suyum sabahtan beri sızıntı şeklinde geliyor doktorum henüz cevap vermedi ne yapmalıyım ?
Lulemom Seyma1616 bi güzel duşunu çantanı al hastaneye git. Sızıntının miktarı nedir bilmiyorum ama baya azalmışsa doğuma alırlar
Cilek_16 Canım suyun azalmadan güzelce duşunu al acele acele hastaneye git rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Ahsendsl Seyma1616 hazırlanıp hastaneye gitmeniz gerekiyor diye biliyorum. Benim suyun fazlaymış. Doktor suyun gelirse hemen gel hastaneye dedi. Çünkü bebek strese girebiliyormuş bazen.
Kbra007 Benim de 37.haftadayken suyum gelmişti hemen hastaneye gitmemi söyledi doktorum, hazırlığımızı yapıp gittik. Sancım yoktu suni sancıyla açılmayı bekledik, 8 saat sonunda meleğimi aldım kucağıma 😊