Dayanamadim. Gunlerdir belirtilerim vardi surekli varmi yok mu dusunmeler. Erken gebelik testi aldim sabah 6 da yaptim silik cizgi bile yok simdi birdaha baktim yok cope attim. Cok aceleci davrandim. Insanlar adet gununden sonrasini bekliyorlar. Benim daha adetime 8 gun var. Sizce varsa bile cikmamazlik olmusmudur. Pazartesi gidip kan mi versem.