9 aylık sabrın sonunda selamete erdik hanımlar 😍dün öğlen 1 buçuk gibi hafiften başladı sancılarım .1 saat arayla geliyodu ama zorlamıyordu beni .sancı geldikçe çömelme hareketleri yaptım .akşam 7 gibi yarım saate düştü sancı araları .çay demlemek için mutfağa gittiğimde istemsiz bir su akıntısı hissettim hemen tuvalete gittim birkaç defa sildim suyla beraber nişan geldiğinide gördüm .saat 9 buçuğa kadar ara ara sancılarım oldu ama akıntı durmuştu .gidip yatıyım gece sancı gelirse dinlenmiş bir şekilde hastaneye giderim dedim .yattım biraz uyumuşum sancılarım artmaya başladı 20 dakika 15 dakika 10 dakika derken gece 3 e kadar idare ettim .sancı geldikçe sürekli çömeldim o beni rahatlattı .gece 3 ü geçiyodu artık sancılar dayanılmaz olmayaolmaya başladı .eşimi uyandırdım hastaneye gittik hemen .çatı muayenesi yapıldığında 7 santim açıklığım olduğunu söylediler .kayıt işlemleri tamamlanınca doğumhane kısmına aldılar beni .ordaki ebe gel bi bakalım dedi baktıki tam açıklık olmuş .seni burdan hiç çıkarmadan doğurtalım dedi .sancı geldikçe ıkıntım 4 yada 5 ıkınmada kızımı kucağıma aldım .kesi dikiş felanda olmadı çok şükür .hastanedeki ebeler doktor hepside çok iyi, çok güler yüzlülerdi sağolsunlar .konuşa konuşa doğum yaptırdılar .sen bugün bizim favori gebemizsin bizi hiç üzmedin hemen doğurdun dediler .hastaneye gelmem doğumun olması odaya çıkmam 1 saat felan anca sürmüştür .çok şükür meleğim şimdi yanımda mışıl mışıl uyuyo rabbim doğum bekleyen her gebeye benim doğumum gibi doğum nasip etsin inşallah 🤲🏻😍