Prnsssena benim baştan itibaren kanamalıydı. Ben regl oldum sanmıştım. Bitmeyen bir kanama şikayetiyle doktora gittim. 5+3 kese göründü. Düşük yapıyorsun dedi, kan tahlili istedi gönderdi beni. Ben kafamda kürtaj tarihini belirleyerek gittiğim gün, sonuçlarıma baktı değerin yüksek dedi. Karnımdan baktı, rahmin geriye dönük vajinal bakmak lazım dedi. Sonra pıt pıt atan kalbini gördüm miniğimin 5+6.. 18 gün kanadım progestan kullandım 3 ay. Ve dediğim bütün yasakları sıraladı. Ara ara 2-4 günlük kanamalarım veya lekelenmelerim oldu. Sebebini de 12.haftada NT’ye girdiğimde öğrendim. Plasenta previa 🤷🏼♀️ Şu an 24+3üz, yaklaşık 1,5 aydır herhangi bir kanama lekelenmem yok çok şükür 🙏🏼 Dikkat et sadece kendine. En kötü ihtimalle normal Doğum yapamayacağız. Zorunlu sezaryen olacağız, ama önemli mi? Sağlıkla gelsin de bebişlerimiz, başka bir şeye gerek Yok 🐣