Huseynovsfamily Sağ meme ucunda bende, ben gibi meme ucu renginde bir tane daha var orası kabarcıklaştı dün ağrıyordu, bu gün sabah büyük bir kabarcık içi su gibi dolmuş, hamileliğim boyunca ikinci keZ oluyor bu, şu an 27 h 7 g . Sizde de oluyor mu ?
Fatosduzgun55 Huseynovsfamily hiç bir fikrim yok ama yasayan arkadaslar yazacakdır… postunuz üstte kalsın dıye yazdım ✌💕
Petula Huseynovsfamily benimde bir sürü kabarciklar oluyo ve geciyor su toplamasi gibi ama.icinde su yok zaten memem artik sanki meme.degil degisik bir hal degisik bir sekil aldi🤭bazen kahverengi yerleri şişiyor ben cok önemsemedim.bu durumu normalde olmaz gebeyken karsilastigim.birsey😊
Huseynovsfamily Petula önemsemiyorum, dokunmamamız lazım, benim gibi yaşayan arkadaşlar da var mı diye sordum, belki nedenini öğrenmişlerdir, hani elimiz su toplar ya onun gibi