DenizUsta Cnmm aynı sıkıntı bende de olmuştu benim hafif idrar yolu enfeksiyonum çıktı ilaç kullandım geçmedi hiçbir sıkıntı Yok normal dedi doktorum emin olmak için doktoruma çok güvendiğim halde başka bi doktora daha gittim o da idrar yaparken yanma yoksa o sızılar normal dedi Cnmm