Hickimsee merhabalar, öncelikle bunun vajinadan düştüğüne eminmisiniz, ben geçen yıl kıl kurdu oldum sandım her lavaboya gittiğimde görüyordum testte bişey çıkmadı ona rağmen ilaç kullandım , gece 1 gördüysem sabah 3 oluyordu ilk zamanlar idrar yada vajinadan geldi diye telaşlandım, bağzı ıslak kalan bölgelerde oluşabiliyo bu kurt türü kendiliğinden ve ürüyo özellikle tuvaletin iç kısınlarında hele evde nem varsa, sen idrar yapıncada tutunamayıp aşağı kayıyo, ben çamaşır suyuyla öldürüyordum ama tekrarlıyodu açıkçası lavaboda sonra kendiliğinden kayboldular, öyle bişey olabilir siz büyük tuvaletinizi takip edin muhakkak ( uykuda ağızdan salya akması, makat kaşıntısı, burun için kaşıntısı) vs varsa bi test yaptırın içiniz rahatlar