Burcusahinnn Kızlar 29 haftalık olcaz bu gece karnımın belirli yerlerinde ara ara sertleşmeler oldu kısa sürede geçti 10 15 sn gibi bir sürede. Sanki bebek bir yerde toplanıp kalıyor gibi bir his yaşayan var mı, normal bir durum mu acaba?
Seyda1453 Burcusahinnn O haftalarda normal olduğunu düşünüyorum, yalancı kasılmalar dediğimiz durum söz konusu. Ben de yaşamıştım 39+0 hala yaşıyorum 😊
Hafize27 Oğlumda oluyordu genelde belli tarafta toplanıyordu yorucu gün geçirdiysen yorulmuş uyuyor az hareketli olabiliyor
Burcusahinnn Hafize27 nasipse benim de oğlum olacak canım😊evet baya yorucu bir gün geçirdim hiç oturmadım desem yeridir temizlik yaptım üstüne misafir ağırladım belki ondan olabilir
melis49 Seyda1453 inşallah 🙏 Ben fiyat konuşmadım uzun zamandır ilk aylar sormuştum şuan zamlardan etklenmiş mi hastanelerde 🙂acaba ne kadara anlaştınız
Seyda1453 melis49 Sormuştum 2500 normal 3000 sezeryan demişlerdi de yakın zamanda tekrar zam gelmiş bir de ocakta yine zam olacakmış. Sonumuz ne olacak bilmem 🤷
melis49 Seyda1453 iyi barş Seyda1453 iyi bari bende haziran ayında sormuştum o zamandan bu yana 250 tl zam yemiş sadece yine şükür diğer illere göre gayet iyi ☺️