Fkryesrdr Nurcnayhhnn ballı limonlu ılık su içerek geçirdim ben başka bir yol bulamadım bir kaç defada hastanede serum yaptım dayanamadım çünkü
Fkryesrdr Nurcnayhhnn bide boğazlı giysen bile artık bir şey sar boynuna hep sıcak kalsın ben öyle yapıyordum
Nurcnayhhnn Fkryesrdr bende içiyorum dün hastaneye gittim antibiyotik verdiler kullanmadım bakalım artık nasıl geçecek
Fkryesrdr Nurcnayhhnn banada verdiler ama kullanmadım 10 günden fazla çektim ama geçti. Birde sirkeyle gargara yap ama yutma oda faydalı
cihangirinannesiii Antibiyotik kullanmadan geçmez ben neler neler yaptım kullanmamak için ama geçmedi daha kötü oldu bademciklerimdeki iltahap bende ateş yaptı ateş bebeğe zararlı bazı antibiyotikler kullanılabilir hamileyken zaten sana onlardan vermiştir ( B )grubu . Vıcks sürüp ov boğazına sar sıcak bir şekilde faydası olur biraz
Nurcnayhhnn cihangirinannesiii Valla Hiç visk sürmedim kantoron yağı sürdüm eşim ovdu boynumu bir yazmayla bağladım inşallah geçer ya
cihangirinannesiii 2 defa serum 1 kutu da antibiyotikle zor geçirdim ben içtiğim nane limon da saymakla bitmez çok zor oluyor bademcik enfeksiyonu
kucukcivcivim Benim de o haftalarda olmuştu. Propolis, ballı limonlu ılık su, ıhlamur, bol bol c vitamini tüketerek geçirdim. Doktor da ilaç yazmak istemedi. Zaten antibiyotiklerin çoğuna alerjim var.