Samiye Kızlar nst ye kaçıncı haftada bağlanmaya başlanıyor? Birde 33 haftalık bebisleriniz kaç kilo olmuşlar?
Songul42 Samiye bende kenarda bekliyim 33 bende benim kziim 32 de 1.850grmdi bana az geldi ama suan kac bilmiyorum haftaya bir daha gidecem bakalim
Samiye Songul42 benimkide 2 kiloymus dr haftasına göre 50 gr fazlası var dedi bende 1800 falan bekliyordum normal bence seninkide
Samiye Semakacan ben daha henüz girmedim 3 hafta sonra tekrar gel dedi anlamadim sokmasi gerekiyordu kime sorsam girmis
Semakacan Samiye bı şikayetin yoksa ondan olabilir belki canım sancı çıkmadı zaten bende de herşey güzel dedi 3 hafta sonra gel dedi o zaman çatı muayenesi yapar mı acaba
Betussss Bende 31+1 de girdim ilk kez.Karnımın sertliğinden sikayet edince doktor bir bakalım dedi öylesine girdim yani ama 34 den itibaren baslatıyolar genelde.31. Haftamda 43 cm 1902 gramdık şimdi 32. Haftama girdim bu haftada gidicem 1 haftada ne farketmiş bakalım:))