Canım bugün eczaneden kendıne rennie duo surup almanı tavsıye ederim mide yanmasına bire bir bir hafta onceye kadar kusmadan ölüyodum her yedıgım agzıma geluyodu. Sımdı onu yemeklerden bır saat sonra ıcıyorum ve cok sükür iyi geldı kusmam kesildi. Gece bıle yanma hıssetsem hemen bı ölcek içiyorum rahatlıyorum, günde üç defa kullanabılırsın dedi bana doktorum