Tugce-_- Merhaba güzel anneler ben 37 haftalığım ve salı günü spinal sezaryan olucam ama çook korkuyorum😔 uyuyamıyorum :/ Lütfen bana dua edin 😔
Naresii Tugce-_- bizde 37+1 iz bizde,inşallah cok güzel kolay gecer dogumunuz kavusucaksınız evladınızla hep pozitif düşünün pozitif olsun 🌸
Nurr122 Tugce-_- canım inan korkulacak bişey yok ben ilk kiszimda ayağı kalktigim anda bebeğime kndim baktım kaynanam uyudu ben altını değiştirdim mamasını verdim emzirdim kndi sondami kendim boşalttım deoendimi kendim değiştirdim anlayacağın korkulacak hiç bişey yok
Deletedmom54555 Hiç korkma bak boşuna kendimi üzmüşüm diyeceksin 😊 iğne bile yaptırmayan ben , hasta olunca serum taktırmamak için hastanede imza atıp çıkan ben bile spinal sezeryanla doğum yaptıysam herkes yapar 😍 ve emin ol evlat için her şeye değermiş 💕
mrvcl9 Korkarak girenler boşuna korkmuşum diyo canım emin ol aklına getirmemeye çalış başka şeyler düşün okuyarak gir hiçbirşey olmaz Allah çok kolay ve sağlıklı doğumlar versin hepimize inşallah 🙏
Tugce-_- Herkesden Allah razı olsun çok tesekkür ederim ❤️Rabbim sizlerinde doğumunu çok güzel ve kolay eylesin inşaAllah. Sağsalim kucağınıza alın😍