Bir gün önce nişanım gelmişti hafif sancılarım olup geçmişti ertesi gün kalktı. Tuvalete suyum gelmeye başladı bir üç saat kadar evde geçirdim ama enfeksiyon riski olduğu için acile gittim sancım yoktu acilde ilk defa alttan muayenemi oldum silme işlemi yapıldı gayet güzel diyip suyumu iyice boşalttı daha sonra doğumhaneye alındım sancılarım gelmeye başlamıştı yavaş yavaş orda da muayene olunca sancılar arttı 2cm açılma vardı ama silme işlemi güzel olduğu için yani rahim zarı inceldiği için çabuk açılmam olacağını söylediler daha sonra sancılarım arttı bir taraftan da suni verdiler sekiz saat sancı çektim ama baya zordu sekizinci saatte doktor geldi o sırada epidural istediğimi söyledim Allah razı olsun hemen kabul ettiler ve devlette epidural yapılıyor isteyince bunu da öğrendim beş santime kadar beklettiler beş santim olunca açılma epidurali taktılar beşi geçince veya beşe gelmeden takmıyorlar tam vaktinde söylemişim bilmeden tüm sancım on dakika da durdu sadece kasılmaları hissettim ve ayaklandım hemen bacak germe yaptım sürekli sallandım ve her kasılmada nst den takip edip oturup kalktım yirmi dakika da açılmam beşten 8 oldu daha sonra dokuz dokuz olunca her kasılmada ıkın dediler evet epiduralli olunca tam hissedemiyorum okunmayı ama epidural olmasa çok zorlanırdım ki sekiz saat sancıyı çok
Kötü çektim karşılamayı öğrenince son iki saat sancılarımı güzel karşıladım ama öncesi çok zordu daha sonra her makata baskı hissettiğinde ıkın dediler onu da güzelce yaptım ama on santim olmayınca bir de kafa büyük olunca biraz zor geldi bebiş hissetmediğim için belki de güzel ıkınamafıö ama ebeler doktorlar harikaydı iyi ki devlete gitmişim şehir hastanesi odalar tek kişilik sancını tek çekiyorsun inanılmaz konfor doğum anında hemen yatağın çatala çeviriyorlar bu sıra da ebe gitti geldi baktı ıkım dedi bir saat ıkındım böyle sonra doktor geldi epiduralimi yeniledi çünkü doğumu başlattı ebeler bebek kafa büyük olunca okunmamla da gelmeyince üsten bastırdılar bende ıkındım ama sadece o baskının ağrısını hissettim sancı sıfır evet en önemli kısım kediyi attılar mecbur küçüktü ama üsten bastırınca kesim makata kadar yırtıldı ama şükür doğdu sonra dikişler atıldı dikişler baya zorladı hiç hissetmedim ama iki saat dikildim sonra kızım kafa büyüktü bir de ebeler baya bastırınca gözlem için yenidoğana verdiler iki saat sonra ona da kavuştum 🥰🥰🥰🥰