tugbaninmucizesi cok fazla brsey almayın bnce 0-3 ay zıbınlar gyiliyor zaten zıbın alırsınız bebek toplanınca da baharlık bakarsınız artık. bzim de haftaya dogum sdce zıbın aldık patiksiz alt fln kışlıgı da hem bebegn gelişimine göre hem mevsime göre alrz artık