Kızlar ben şuan 16 haftalık oldum ve covid oldum 4 .günüm bu günüme kadar bir problem olmadı fakat bu akşam deli gibi tüm vücudum kaşınıyor ilk kızım da koleztazdan dolayı sıkıntı yaşadım acaba bu da mı öyle birşey yoksa koronadan dolayı mı bebeğim zaten hastalıkla cebelesirken birde bununla ugrasmasin başına gelen varsa yardım etsin nolur zor durumdayım bu nasıl geçer ellerim avuç içi ayaklarımın alti göbeğim deliricem 😳😣😞