Anne8484 Kızlar kasiklarim aşırı agrjyor morarmış gibi adım atamıyorum bide bacak arası rahimde toplanma hissi ve kramp var ..açılma mi var acaba ..kasiklara vuruyor ve vajinam da cok gryo
MukoT Anne8484 kac haftaliksiniz. Agrilarin ilmasi cok normal bise. Sancin var mi onu kontrol etmelisin
cinardefnemoms Anne8484 canım açtığın kaçıncı post bu bu kadar rahatsizsan bı acile git kuzum yani burda bu kadar cevap arama herkes kendi başına geleni yazar her doğum her gebelik farklı
Anne8484 cinardefnemoms ay gidecem de esim 6 ya kadar bekle dedi..onun da nöbeti var azıcık uyusun diye bekliyorum :(
Busrakzlkc Anne8484 ama olurmu açılma olmasa bile belki başka tehlikeli bi durum vardır evde bu şekilde beklemek doğru değil. Açılmayıda sen anlayamazsın zaten elle muayene gerekir