Kızlar sol tarafıma yattım hep sola yatarım neyse ama sanki bebişim karnımda yokmuş gibi hissediyorum o koca göbeğim sanki gitmiş gibi bi anda rahatlama hissi geldi korkuyorum karnım sert aslında ama hissetmiyorum yaşıyan var mı daha önce lütfen cevap verin