cinardefnemoms Ata1_ göbek deliginin hizasinda oluyor yanlarinda. Gaz sıkıntısı çok çeken biriyim o yüzden hep oralarda ağrı olur böbreğe yakın yerlerde
cinardefnemoms Ata1_ gazdır büyük ihtimal canım aynen dediğin gibi oluyor ağrısı bıçak saplanır gibi. Karnına masaj yap hafiften birazda hareket et lavaboya çıkınca yada biraz fazla gaz çıkarınca geciyo çok zor valla gaz sancısı inşallah hemen geçer