Kızlar 34. Haftadayim bugün ağrılarim var demiştim ayağa kalkınca ciddi sancı yaşıyorum. Doktora gittim alttan muayene etmek istedi. İnanılmaz canımı yaktı. Bence kesinlikle doktordan doktora fark ediyor onunda bir taktiği var hrlde. Daha önce yapmıştı başkası ağrım var diye ,acimamisti hiç. Birde diyorki normal doğumda da bunu yasicaksin normal doğumda böyle diye bağırıyor. Valla normal yapicaktim vazgeçtim ya ne gerek var o sanciya😳😳🥴🥴