Gozdey Merhaba Canım anneler 35+3 haftalık oldum karnım çok fazla sertleşiyor kasılmalar çoğaldı sizde de böyle bir durum var mı? O kadar çok sertleşiyor ki canım acıyor uyku falan yok zaten 😔
Usenmezz99 Gozdey doğum yaklaştığı için birde bebek ağır ağrı olması normal yani sertleşmede olur yani bebek geriniyor büyüdğ sonuçta annesi vücudunuz doğuma hazırlıyor kensini yavaşbyavaş bu ağrılara yalancı doğum sancısı derler
Ayaz2016alya2022 Gozdey bende tam 34 oldum göbeğim asagı düşmüş Rahimde kasılmalar hissediyorum insallah erken doğurmam zamanında doğsun Allahım 🤲🏻🤲🏻
Gozdey Usenmezz99 bu sıralar çok fazla oluyor hatta 2 gündür bir halsizlik yorgunluk vardı vücudumda bu akşam nefes almada problem yaşadım bacaklarım uyuştu bir sıcaklık bastı bir süre kendime gelemedim şuan hala kasılmalar devam ediyor bayağı gerdiriyor kendini karnımın sağ tarafında sanki çıkacak gibi
Usenmezz99 annesi alanı daraldı artok kolay değilki 9 ay aynı pozisyonda sen olsan naparsın ki azcık daha sabır kaburgalarınafa baskı yapıyofur ondan nefessizlik valla ben şimdi çekiyorum
Gozdey Ayaz2016alya2022 ben ne olur ne olmaz doktorumla konuştum çağırdı gittim bugün çok şükür bir şey yok sende git için rahat olsun en azından Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🎈