SemaElif Bsteyldrm ben çok yaşadım azı dişim kırıktı sonra çürüdü arası boş öldüm öldüm dirildim resmen ta kulağıma vuruyordu neredeyse hergün serum yiyordum doğum yaptım gene ağrıyor yaptıramıyorum dişimi
iki_bal_annesi58 Bsteyldrm ağrıyan dişinin dışına yanağına buz akusu koy ben doğum yapana kadar onunla idare ettim uyuşturuyor o bölgeyi dış ağrısı geçiyor bilirsin parol geçirmiyor birde sensodyne nin hızlı rahatlama diş macunu var ağrıyan dişini onunla fırçala o da rahatlatıyor
selenaras benim 20lik dişim ağrımıştı antibiyotik önermişti dişçim, doktorum da onayladıktan sonra kullandım sizde dişçiye bir görünün mutlaka