Duyguerer Merhaba arkadaşlar 8. Haftadayım 3 gündür şişkinliğim var ve geçmiyor bir lokma yesem taş gibi oluyor. Sizdede oldı mu kızlar doktora gitmeli miyim bunun için cok rahatsızım . Mide bulamtısı üşümem de var. Karnım kocaman oluyor
RabiaGlck Şişkinlik normal diye biliyorum o haftalarda aynı sorun bende de vardı çünkü araştırınca normal olduğunu gördüm