edanur44 Kızlar benim ilk gebeliğim de ben erken doğum yaptım 29 hafta 800 gram doğdu oğlum çok şükür şimdi dört yaşında . Doktorum üçüncü ayında rahimden bir iki tane dikiş atacaz dedi korkuyorum erken doğum olmasın dedi yaptıran varmı nasıl yapıyorlar 😕😕😕
Deletedmom73711 edanur44 İşlemin adı serklaj, arama butonuna yazıp bakabilirsiniz tecrübeli anneler post açmışlardı baya da bir yanıt vardı oradan daha detaylı öğrenirsiniz deneyimli annelerden. Çok geçmiş olsun.💖
Baharozdemir edanur44 evet işlemin adı serkulaj. Gebeliklerimde yapıldı oncekilerinde. Şu an sa hatta çift serkulajliyim ilkinde acilma oldg için ikinci kez yapıldı genel anestezi ile. Şükür şu an 33 hf olduk. Ama hep yattım sadece wc ye kalktım. Bu durumlar senin durumuna göre alınacak önlemler. Rahim kaslarin iyiyse yatmayabilirsin de
Eezgiliiiiii edanur44 edanur44 bende suan hastanede yatiyorum 27 hagtaligim ama bende Bilmiyorm banada atilcakmis erken dogum riski.cok yuksek dedi ilaclarla durdurmaya çalışıyorlar suanda bende ayni durumda olduyum için sormak.istiyorum ilk bebegnz dogduktan sonra ne kadar hastanede kaldi kuvezemi aldilar surec nasil ilerliyo icimi icimi yiyor 😔
cocoblog edanur44 12.haftamda oldum serklaj banada yapıldı Pzt doğumum var nasip olursa 🤲 korkmayın doktorunuza güvenin
Gizemin-minnakI @edanur44 yaptırmadım . Ama çok yaptıran duydum . Serklaj işlemini. Bence erken doğum olmaması İçin tedbir amaçlı yaptırsanız iyi olur . Serklajlı olunca tabi biraz yatarak da dinlenmek gerekiyor . Doktorunuz tabi daha ayrıntılı anlatır size .
edanur44 Eezgiliiiiii inanın hastane süreci o kadar zor ki oğlum 2 ay küvezde kaldı yoğun bakım ünitesi önünde beklemek doğumdan sonra tek başına onu orda bırakıp gelmek çok zor inanın . Anne sütünü sağıyordum hemşireler orda ağzından hortumla besliyorlardı . Sadece dua et rabbine sığın sadece allah büyüktür ama o günler gitsin bir daha gelmesin büyüyorlar çok çabuk şimdi dört yaşında inanın şimdi ömrümüzü çok güzel yiyorlar 🥰🥰🥰
Ozee Genel anesteziyle yapıldı kısa süren bir işlem zaten. Sonrasinda dikişleri hissetmedim. Tek ertesi gün taburcu için kalkarken bir canım yandı onun haricinde bir ağrı sızı yaşamadım. 1 gün hastanede yattım ertesi gün çıktım.
cocoblog edanur44 kendim için konuşayım inanın parol bile içmedim ağrı kesici olarak çok şükür ağrım sızım olmadı bi kaç gün akıntınız oluyor kanamalı o kadar