Kasikta kemik vuruyor gibi kramp var bacak arası agriyor yatakta dönemiyorum. Ayakta iken asagiya doğru basınç var karnimi tutuyorum resmen düşecek gibi yere..Bir de şeffaf akıntı var .Karnim yırtılıyor gibi ağrıyor. VE bebegimin şiddetli tekmeleri var..Banyoda iken de bebegim sag tarafta aşırı yükselip nefesimi kesiyordu çok korktum.Dogum belirtileri mi?