Aybukee3535 bende 8 aralıkta sezaryen oldum , belimden vurulan iğne damar yolu kadar bile acıtmadı. Bunun haricinde zaten tek tek ne yapacaklarını söylüyorlar bilinçli oluyorsunuz sizde ona göre. Sonra birden ayaklarımdan sıcaklık hissi geldiğinde yatırdılar. Doktorum boyama işlemi yapacağını söyledi. Ne kesi atıldığını hissettim ne de acı. Tabii ki çekiştirmeler oluyor ama acı kesinlikle duymuyorsunuz. Zaten çok kısa bir süre sonra ağlama sesiyle beraber bebeğinizin doğduğunu anlıyorsunuz. Sonrasındaki işlemleri bebeğimi izliyorum diye hissetmedim dikiş atıldığını kapatıldığımı hiç duymadım. Odama çıktığımda da 6 saat sonra yürüyüş için hemşire desteğe geldi ama destek almadım karşıya baktım kalkarken mide bulantısı ve baş dönmesi yaşamadım. Kesi yeri yanması ve baş ağrısı her ne olursa olsun oluyor. Ama dayanılmayacak şeyler değiller ağrı kesici talep ettiğimde hemen gelip yaptılar. Onun haricinde kahve bitter çikolata yedim. Sondayı da uyuşuk olduğumda taktırmıştım çıkarırken de çok bir ağrısı olmuyor. Dayanılmayacak şeyler değiller. Sağlıcakla kavuşun bebeğinize 🥰