_yagmurcuum_ gzmbzc Kerem_mom Taze1anne Pazartesi sabah doğuma gireceğim Allah nasip ederse inşallah bende, bu yazdıklarınızın hepsini aynı anda yaşıyorum, riskli gebeyim birde.. plasenta eski sezeryan dikişime yapışıkmış kanama çok olur ameliyat esnasında demişti doktorlar, doktorum kan hazırlığı filan yaptırıyor,tedbirli girecek ama yine ben o ameliyat kapısından içeri girmeyi düşündükçe nefesim kesiliyor,daha hastaneye girerken panik atak geçiriyorum. Bana da dua edin ne olur,sağ salim sağlıkla kavuşalım inşallah miniklerimize🤲🏻 Evet sonuna geldik artık bu zamana gelene kadar çok çok korkarak geçt,hep elimiz yüreğimizde😰