zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar iyi akşamlar size bi sorum olacak gülmeyin vallahi bilmediğimden soruyorum sağa sola yatınca bebek ezilir diye korkuyorum veya pijamanın lastiği zarar verir diye korkuyorum henüz 17+6 haftalik hamileyim akıl verin lütfen 🙄😅
Nazli_ayar zeynnn5441 pijaman sıkıyosa daha bol bişey giymen gerekiyo zaten. Sıkmiyosa sorun yok 😁 yyan yatmak konusundada karnin büyüyene ve 24-25. Haftana kadar istediğin pozisyonda yatabilirsin. Bebeğe zararı yok. Benim 26 da karnim çıktı mesela ben o haftaya kadar yüz üstü bile yatiyodum. 24-25 ten sonra daha çok sağa yada sola yatmani söylicek zaten doktorun. Ve 35 haftalıgim yanlarim çürüdü artık sırt üstü ve yüz üstü yatmayi özledim 😁
Fkryesrdr zeynnn5441 hamilelikte en sağlıklısı sola yatmak diye biliyorum araştırdığım kadarıyla bende 16. Haftadayım her şekil yatıyorum😂
incimercan zeynnn5441 karnınızı sıkmadıkça ya da sıkıştırmadıkça bi şey olmaz ki.. o sıvının içinde korunuyor onlarak düşünün o zaman, belki rahatlık verir .
kuzeymomsss Nazli_ayar ya bende 17+4 haftalığım sola yatınca sol kalçam o kemik kısmı uyuşuyor normal mi. Sağda istediğim kadar yatayım uyuşma ama solum 5 dakika da uyuşuyor
Altntp zeynnn5441 ay bende de o korku var yüz üstü yatmayı severım ama hamıle olduğumdan berı yatamıyorum korkuyorum cocuk ıcerde ezılır falan dıye bıde doktor sola yat dedı hep sola yatıyorum
Rumeysaasgin zeynnn5441 kuzum aksine kesinlikle düz sırt üstü yatmaman gerekiyor sırtüstü yattığın pozisyon plesentadan bebeğe kan akışının en yavaş olduğu pozisyondur sola yatmak kan akışını hızlandırır sağa yatmak ise bebeğin hareket alanının daha fazla olduğu pozisyondur hiç korkma benim 3. Hamileligim bu ilk ikisinde de bunda da resmen en çok hafif karnımın üstüne yüzüstü yattım sadece öyle uyuyabiliyorum çünkü o şekilde yattım bunda da hafif yüzüstü yatıp bacagimin birisini karnıma doğru çektiğim pozisyonda Allahın izniyle hicbirsey olmuyor yavrularımız Rabbime emanet hepsini korusun inşallah 🤲😊
Fatmadumankorc zeynnn5441 doğrusu sola yatmaktır zaten bebeğe giden kan akışı hızlanır artar bu da iyi bir şeydir. Ama ilk zamanlar nasıl yattığınızın bir önemi yok. Ve bebek amniyon sıvısı ile dolu bir kesede sizin yatışınız onu etkilemez. Bu sıvı bebeğinizi dış darbelerden soğuk sıcaktan enfeksiyonlardan koruyor :) sizlere tavsiyem hamilelik ile ilgili bol bol kitaplar okumanız korku ve endişeleriniz gidecektir :)