Prensannesiyim 2 ay 7 günlük kızım normal doğum yaptım sadece 2 3 kere nst için gittim özel takipliydim Fatma Salih e almaya çalıştım onlarda da ve sansimdan Fatma hnm nobetciydi doğum yaptığım gece görünce çok sevinmiştim onu refakatçi konusunda hep tedirgin dim almazlarsa diye normal doğum olduğu için gebe okuluna da kayıt olmamıştım acilden girdik travaya çıkardilar beni Anneme refakatçi kartı alıp gelebilirsin dediler doğum başlayana kadar annem yanımdaydı serviste de öyle