23haftalıkken kaybettim oglumu kalp atışı hala kulaklarımda geçen sene bu zamanlar hamile oldugumu ögrenmiştim ama kucagıma alamadm tekrar hamile kaldm ondada 7haftalıkken düşük yaptım allahım bi bildigi vardır dedigim kendimi avuttm çok agladm çok zor günler yaşadım ama allahıma hep dua ettim kızlarınız varmış onları daha çok sarılır acınızı hafifletin bol bol dua edin öbür dünyada şefaatçiniz var