Hamidearas 40+2 haftalık bugün Pembemsi sarımsı şekilde kurumuş akinti gördüm çamaşırımda ama Nisan mi bilemedim kurumuştu ve bel ağrım var kaburgalarimda batmalar hissediyorum acaba doğum belirtisi mi
Nazli_ayar Hamidearas kaburga batmasi bebek baski yaptığı için oluyomus ama bel ağrısı gecmeyen bir agriysa ve buna kasik ağrısı eşlik ediyosa doğum belirtisi oluyomus.
Aycaaa571 Nazli_ayar aynen yeni doğum yaptım kasığım dan belime vuruyordu ağrı hele ki doğumda belim kırılacak gibiydi
Nazli_ayar Hamidearas Bel ağrılarınızı takip edin. 10 dk da 3 sefer artarak gelen ve hareket edince gecmeyen bir agri olmasi gerekiyormus. 35+4 üm. Bel ve kasık ağrısı oluyo bende ama kalkip hareket ediyorum egzersiz falan geciyo.