Merhaba arkadaşlar, benim erken doğum riskim vardı. Doktorum 37. haftada gelir muhtemelen dedi. Ben şuan 35+0 yani 36. Haftaya girmiş bulunmaktayım. Yani bi sonraki hafta gibi mi gelir 37yi tamamladıktan sonra mı 37 haftalık doğum olmuş oluyor ? Kafam karıştı çünkü ona göre hazırlık yapacağım malum temizlik vs 😕😕