Aseless termometreniz varsa evin sıcaklığı 22-24 derece civarındaysa sadece zıbınla kalacak şekilde soyup emzirebilirsiniz. Bu sıcaklıklarda sadece zıbınla üşümezlermiş ve daha uzun emerlermiş. Sıcak hissetmeleri uykuya geçişlerini kolaylaştırırmış. Emzirme danışmanımız söylemişti. Ben denedim gerçekten soyduğumda uyumadan daha uzun emiyor