Hatunnn 20.haftami doldurdum cuma gunu kontrolum var bosuna erkenden gitmek istemiyorum ama bole ara ara belime daha cok sol tarafta. Dogru ince bi sizi giriyor anlik bse dayanilmicak gbi degil ama keskin yani rahim buyumesi mi acaba belim pek agrimazdi sasirdim oyuzden:/
Hazalll2 Hatunnn aynı haftalar ben de de oluyodu bel ağrısı,yerimden kalmamasının zamanlar bile oldu.ama şimdi 28hafta olduk 2haftadır öyle bi sıkıntımız Yok çok şükür 😊
Hatunnn Duyguuuu hay allah razi olsun, erken dogum ehvaminaa kapildimda bisey olunxa direk ona yoruyorumm:)