Mercimek111 Benim riskim 1.202 cıktı İcim rahat etsin diye pazartesi günü AMNİYOSENTEZ yaptircam arkadaslar yaptıran varmı
Selind1 Mercimek111 merhaba ilk gebeliğimde sağlık sorunları yüzünden yaptırmak durumunda kalmıştım. Merak ettiklerini cevaplarım
Selind1 Mercimek111 benim bebeğime diyafram hernisi teşhisi konuldu başka hastalık var mı amacıyla bakıldı. Sorun yaşamadık içinizi ferah tutun. Doktorunuz işlemi daha önce yaptıysa zaten tebbirlidir
Selind1 Mercimek111 acı hissetmedim normal bir iğne gibi düşünün. Uzun olması korkutması az bir kısmıyla su alınıyor. Aynı anda ekrandan bakıyorlar bebeğinize
Selind1 Ftsrkn merhaba oğlum 2 yaşında çok şükür ameliyat sürecini atlattık sağ herniliyiz. Yardımcı olabileceğim herşeyde yazabilirsiniz. İstanbuldayım
Selind1 Ftsrkn amin inşallahhh hepimize. Çok zorlu bir süreç biz 1 ay yoğun bakımda kaldık sonra eve geldi ama çok şükür şimdi iyiyiz. İçinizi ferah tutun. İsterseniz diyafram Hernili bebekler whatsap grubumuz bile var