İki gündür gribim boğazımda kuru öksürük var ve her öksürdüğümde sol kasigima özellikle bıçak batar gibi keskin ağrı oluşuyor lavaboya giderken de oluyor oturup kalkarken falan ama öksürürken daha şiddetli can acıtacak kadar bugün tam 18 haftalik olduk😔