Merhaba kızlar 29 haftalık ilk doz biontech aşımı oldum .Çok kararsızdım aslında olmak istemiyordum.Doğum somrası olacaktım fakat 3 gün önce olumsuz bir olay yaşadım ve çok etkisinde kaldım buna istinaden ani bir karar ile olmaya karar verdim.Çok şükür bir ağrım sızım yok inşallah şifa olur